Advert

Salihli’de üreticilere yangın uyarısı

Manisa’nın salihli ilçesinde tarım ve orman müdürlüğü, yaz aylarının başlamasıyla birlikte artan yangın riskine karşı üreticilere önemli uyarılarda bulundu.

Salihli’de üreticilere yangın uyarısı

Manisa’nın Salihli ilçesinde Tarım ve Orman Müdürlüğü, yaz aylarının başlamasıyla birlikte artan yangın riskine karşı üreticilere önemli uyarılarda bulundu.


Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, bu yıl düzenli yağışların etkisiyle yabancı ot gelişiminin yoğun olduğu belirtilerek, biçilmeyen otların kurumasıyla birlikte özellikle Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında yangın riskinin arttığı ifade edildi.


Açıklamada, bahçelerde bulunan kurumuş otların en kısa sürede biçilmesi gerektiği vurgulanırken, bakımsız alanlarda oluşabilecek risklerin çevredeki bakımlı bahçeleri de olumsuz etkileyebileceğine dikkat çekildi.


Yangınların yayılmasını önlemek amacıyla biçimi tamamlanan hububat tarlalarında sınırların her iki tarafından 5’er metrelik alanın sürülmesinin yangının ilerlemesini sınırlandıracağı kaydedildi.


İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, üreticilerden bahçe içerisindeki kuruyan otları biçmelerini, bahçe içi ve sınır yollarını temiz tutmalarını isteyerek, "Bahçemizi korumak hepimizin sorumluluğudur" mesajını paylaştı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google