Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan sıcaklar nedeniyle kent merkezinde hayat adeta durma noktasına geldi. Muğla ve çevresinde etkili olan aşırı sıcaklar, günlük yaşamı olumsuz etkilemeye devam ediyor. Menteşe ilçesinde mevsim normallerinin üzerine çıkan hava sıcaklığı, düşen nem oranıyla birleşince bunaltıcı bir boyuta ulaştı. Gün içinde merkezdeki termometreler 45 dereceyi test etti. Vatandaşlar kendilerini çevrede bulunan park gölgesine atarken bölgede sıcaklığın gün boyu devam edeceği öğrenildi.
Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
- 23-06-2026 14:07
- 43
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İRMİYE KÖYÜNDE DEV YILAN KORKUTTU
www.batmangazetesi.com.tr
Türkiye de ve Dünya da Tarihte Bugün (23 haziran)
www.kiliskenthaber.com
Bursa Çevre Yolu'nda korkunç ölüm!
www.turkhaber.com
Diyarbakır Çınar’da Traktör ile Otomobil Çarpıştı
www.diyarbakirolay.com.tr
AK Parti'li Özmen'e mezuniyet sevinci: Kızı eczacı oldu
www.zeybekhaber.com
Mardin TSO Kurumsal Başarısını Tescilledi
www.mardinsoz.com
Scooterla seyir halindeki çocuğa hafif ticari araç çarptı... Feci kaza kamerada
www.marmarisyenisayfa.com
JANDARMADAN GÖÇMEN KAÇAKÇILARINA OPERASYON
www.hisartv.com.tr

