Advert

Minik ressamların eserleri beğeni topladı

Manavgat belediyesi ibrahim sözen gençlik merkezi bünyesinde faaliyet gösteren resim kursunun öğrencileri, hazırladıkları eserleri yıl sonu resim sergisi’nde sanatseverlerin beğenisine sundu. Gençlik merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışı, öğrenciler, veliler ve davetlilerin yoğun katılımıyla yapıldı.

Minik ressamların eserleri beğeni topladı

Manavgat Belediyesi İbrahim Sözen Gençlik Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren resim kursunun öğrencileri, hazırladıkları eserleri Yıl Sonu Resim Sergisi’nde sanatseverlerin beğenisine sundu. Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirilen serginin açılışı, öğrenciler, veliler ve davetlilerin yoğun katılımıyla yapıldı.


Serginin açılışına katılan Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, öğrencilerin eserlerini tek tek inceleyerek genç ressamlarla sohbet etti. Çocukların sanata olan ilgisi, ortaya koydukları özgün çalışmalar ve yıl içerisinde gösterdikleri gelişimden duyduğu memnuniyeti dile getirdi:


"İbrahim Sözen Gençlik Merkezi’ndeki resim kursumuzun yıl sonu sergisininin açılışını yaptık. Öğrencilerimiz yıl boyunca, hayallerini kalemlerinin ucuna aktarmışlar. Çok güzel, çok başarılı tablolar ortaya çıkarmış. Hepsini tebrik ederim."


Öğretmen Nurcan Şimşek’in rehberliğinde eğitim alan öğrenciler, farklı tekniklerle hazırladıkları eserleri sergilemenin gururunu ve heyecanını yaşadı. Ziyaretçilerden büyük beğeni toplayan çalışmalar, genç yeteneklerin hayal gücünü ve emeklerini gözler önüne serdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google