Advert

İlkokul öğrencileri zeytinin yolculuğunu sergiyle anlattı

önemli zeytin üretim merkezlerinden olan aydın'da, ilkokul öğrencileri zeytinin yolculuğunu gerçekleştirdikleri sergiyle anlattı.

İlkokul öğrencileri zeytinin yolculuğunu sergiyle anlattı

Önemli zeytin üretim merkezlerinden olan Aydın’da, ilkokul öğrencileri zeytinin yolculuğunu gerçekleştirdikleri sergiyle anlattı.


Aydın’ın Efeler ilçesinde bulunan Halide Hatun İlkokulu 2. sınıf öğrencilerinin ortak yürüttüğü "Zeytinin Yolculuğu" eTwinning projesi kapsamında hazırlanan yıl sonu sergisi gerçekleştirildi. Öğrenciler, proje boyunca zeytinin ağaçtan sofraya uzanan yolculuğunu öğrenerek hem araştırma hem de üretme sürecine aktif olarak katıldı. Zeytinin kültürel ve ekonomik değeri ile çevre bilinci konularında farkındalık kazanan öğrenciler, hazırladıkları çalışmalarla süreci somut ürünlere dönüştürdü. Sergide öğrencilerin el emeği ürünleri, araştırma çalışmaları ve proje sürecinde ortaya koydukları materyaller ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Zeytin temasını merkezine alan çalışmalar katılımcılar tarafından ilgiyle incelendi. "Zeytinin Yolculuğu" projesi, öğrencilerin hem üretim hem de paylaşım becerilerini geliştirirken zeytinin kültürel miras içindeki yerine yönelik farkındalığı artırdı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google