Advert

Hisarcık İlçe Müftülüğü’nden aşure ikramı

Hisarcık ilçe müftülüğünden aşure ikramı

Hisarcık İlçe Müftülüğü’nden aşure ikramı

Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.


Hisarcık İlçe Müftülüğü tarafından organize edilen program kapsamında, Merkez Çarşı Camii, Yenidoğan Camii ve Sanayi Camii olmak üzere üç farklı camide vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi içerisinde birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ön plana çıktı. Vatandaşlar aşure ikramına ilgi gösterirken, cami avlularında sıcak ve samimi görüntüler oluştu.


Etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan İlçe Müftüsü Hüseyin Demirci, aşurenin birlik, beraberlik ve kardeşliğin simgesi olduğunu vurgulayarak Muharrem ayının ülke, millet ve tüm İslam âlemi için sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google