Koca, Gaziantep’te bugüne kadar 22 milyarlık sağlık yatırımı yapıldı. 27 hastane 110 sağlık tesisi hizmete açıldı. Sağlık çalışanları 8 katına çaktı. Nurdağı ve Oğuzeli devlet hastanelerini önümüzdeki 3 ay içinde hizmete açacağız. 400 yataklı Nizip Devlet Hastanesi açılacak. Gaziantep merkeziyle ilçelerimizde birinci projelerine yenilerini eklemeye devam edeceğiz. İslahiye ve ağız ve diş sağlığı merkezi tamamlama kararlılığı içindeyiz” dedi.
Bakan Koca açıkladı: Gaziantep'e dev yatırım
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Gaziantep Şehir Hastanesinin açılışında yapılan yatırımları anlattı. Koca, Gaziantep’te 22 milyarlık sağlık yatırımı yapıldığı söyledi.
- 04-02-2024 17:56
- 04-02-2024 17:59
- 23
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
Bursa’da saldırıya uğrayan genç kadın evine 100 metre kala kaçırıldı
www.marmarisyenisayfa.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com

