SGK İl Müdürü Mehmet Uzun, Deprem nedeniyle ertelenen 2023 Ocak, Şubat, Mart, Nisan ve Haziran aylarına ilişkin borçların 24 aya kadar tecil faizi uygulanmaksızın taksitlendirmesi uygulamasına işverenlerin ve sigortalıların yoğun talep gösterdiğini, bu talebi karşılamak üzere personelimizin mesai saatleri dışında da fazla mesai yaparak çalışmaya devam ettiğini belirtti.
Uzun, “Taksitlendirme başvurusu ve ilk taksit ödemesi son günü 31.08.2023 olduğundan vatandaşlarımızın mağdur olmaması için personelimizin 26.08.2023 Cumartesi günü saat 10.00 - 15.00 arasında fazla mesai yapıp çalışacaklar ve vatandaşlarımızın taksitlendirme talepleri alınacaktır” diye konuştu.
SGK Gaziantep İl Müdürlüğü cumartesi çalışıyor
SGK Gaziantep İl Müdürlüğü 31.08.2023 tarihinde sona erecek taksitlendirme başvurusu ve ilk taksit ödemesi dolayısıyla yaşanabilecek yoğunluğun önüne geçmek için Cumartesi 10.00-15.00 arası çalışacak.
- 25-08-2023 14:06
- 25-08-2023 14:09
- 29
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Başkan Tanburoğlu: Bize bina değil, halk lazım...
www.gazikent27.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Uzmandan Yaz İçin Cilt Uyarısı
www.mardinsoz.com
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
Çorum’da zincirleme kaza: 2 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!
www.zeybekhaber.com
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr