Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Gaziantep'te bir fabrikada bulunan suyu içen 25 işçi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Gaziantep'te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olaya ilişkin inceleme başlatıldı. 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google