Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Gaziantep’te 25 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Gaziantep’te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.


Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada çalışan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık geçirdi. Bulantı ve kusma şikayetleri bulunan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na götürüldü. Yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavisi devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.


Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google