Advert

Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.

Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.


Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz" dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google