Advert

Vatandaşlara aşure ikramı

Samsun vakıflar bölge müdürlüğü, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

Vatandaşlara aşure ikramı

Samsun Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı.


Muharrem ayının bereketi ve paylaşma kültürü, Samsun Vakıflar Müdürlüğü aracılığıyla vatandaşlarımızla buluşturuldu. Vakıflar Bölge Müdürlüğü, aşure ikramında Samsunlularla bir araya gelerek birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını paylaştı. Ecdattan miras kalan vakıf geleneğini yaşatmaya, paylaşmanın bereketini gönüllere ulaştırmaya devam ettiklerini ifade eden vakıf temsilcileri, geleneklerin süreceğini belirtti.


Ayrıca Samsun Vakıflar Bölge Müdürü Hüseyin Uysal’ın da katıldığı aşure dağıtım programında Muharrem ayının ülke ve millete hayırlar getirmesi temennisinde bulunuldu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google