Gaziantep Basketbol takımının kendi sahasında 89-83 kazandığı Finalspor maçını izleyenler arasında Gaziantep Valisi Kemal Çeber’de vardı. Çeber, eşi Neslihan Çeber ile birlikte tribünde heyecanla maçı takip etti. Vali Çeber’i bu karşılaşmada Gaziantep Basketbol yönetim kurulu üyesi Özer Özcan yalnız bırakmadı. Çeber, galibiyetten sonra Gaziantep Basketbol takımının genç yıldızlarını tebrik etti.
Vali Kemal Çeber'den Basketbolculara destek
Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Gaziantep Basketbol takımını Finalspor maçında yalnız bırakmadı.
- 30-12-2023 10:35
- 30-12-2023 10:36
- 29
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com

