Gaziantep Valisi Kemal Çeber 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı dolayısıyla yayımladığı mesajda, “Şimdi, her şeyi geride bırakıp hayata kaldığımız yerden yeniden başlama vakti. Bütün öğrencilerimin, öğretmenlerinin öncülüğünde “Eğitim Şehri Gaziantep” ismine yakışır bir azimle Gaziantep’imizin yüzünü ağartan bir yıl geçireceğine gönülden inanıyorum” dedi. Vali Çeber mesajında, “Sevgili Öğrencilerim, Değerli Öğretmenlerim ve Kıymetli Velilerim, Uzun bir aranın ardından geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın okullarına, arkadaşlarına ve öğretmenlerine kavuşacağı yeni bir eğitim ve öğretim dönemine başlıyor olmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Uzun bir Pandemi dönemi ve hemen sonrasında bölgemizde yaşadığımız deprem afetinden tüm vatandaşlarımız gibi öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizin fazlasıyla etkilendiğinin farkındayım. Ancak şimdi, her şeyi geride bırakıp hayata kaldığımız yerden yeniden başlama vakti. Bütün öğrencilerimin, öğretmenlerinin öncülüğünde “Eğitim Şehri Gaziantep” ismine yakışır bir azimle Gaziantep’imizin yüzünü ağartan bir yıl geçireceğine gönülden inanıyorum. Bizler, sizlerin daha iyi bir ortamda eğitiminizi devam ettirebilmeniz için tüm kurumlarımız olarak bütün imkanları seferber etmeye devam edeceğiz. Sevgili öğrencilerim; sizler bizim geleceğimizin teminatı, devletimizin, milletimizin yarınlarısınız. Okullarınızdan aldığınız eğitim ve bilgi ışığında yapacağınız çalışmalarla ülkemizi daha güzel yarınlara taşıyacak olan sizlersiniz. Hedeflerimize ulaşabilmek, eğitim hizmetlerinin kalitesini yükseltmek ve eğitimde daha ileri noktalara gelebilmek için idareci, öğretmen, öğrenci ve veli işbirliğinin gerekli olduğuna inanıyorum. Gelecekte Türkiye’yi yönetecek, şekillendirecek, daha iyi noktaya taşıyacak çocuklarımızı ve gençlerimizi yarınlara hep birlikte hazırlayacağız. Bu duygu ve düşüncelerle 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı’nda bütün öğrencilerime başarılar diliyor, Bu eğitim-öğretim yılının öğretmenlerime, idarecilerime, eğitim camiamıza, velilerimize, ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Vali Çeber’den 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Mesajı
Gaziantep Valisi Kemal Çeber 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.
- 08-09-2023 17:43
- 08-09-2023 17:45
- 31
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Özgür Özel Diyarbakır'da davul zurna ve zılgıtlarla karşılandı
www.gazikent27.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
Midyat'ta Turizm Polisi Dönemi Başladı
www.mardinsoz.com
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
www.kiliskenthaber.com
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr

