Aydın’ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçelerinin yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan tesiste çalışmalar aralıksız sürüyor. Aydın’da içme suyu ve tarımsal sulamaya yönelik yapılan tesislerde çalışmalar devam ederken, Nazilli ve Çevresi Yerleşim Yerleri İçmesuyu Tesisleri İkmali 2. Kısım inşaatı kapsamında yapılan arıtma tesisi ile isale hattında da çalışmalar aralıksız sürüyor. Yapılan çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Karacasu Barajı’ndan alınacak su ile Aydın’ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri ile civar yerleşimlerine yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu temin edilecek.
Üç ilçenin içme suyunu karşılayacak projede çalışmalar sürüyor
Aydın’ın nazilli, kuyucak ve buharkent ilçelerinin yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan tesiste çalışmalar aralıksız sürüyor.
- 24-06-2026 11:23
- 51
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
www.kiliskenthaber.com
Özgür Özel'in, Ferdi Zeyrek’in mezarında çekilen fotoğrafı ödül aldı
www.gazikent27.com
Altı ilde ilaç stoklayıp yurtdışına satan eczacılara operasyon
www.turkhaber.com
AYDIN VALİLİĞİ’NDE CHP’Lİ BAŞKANLAR ZİRVESİ
www.zeybekhaber.com
Diyarbakır’da kayıp çoban ölü bulundu
www.diyarbakirolay.com.tr
Rize’de katliam gibi kaza: 3 ölü, 4 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
Elazığ Belediyesi 12 Yeni Otobüs Alıyor: İhale Süreci Başladı
www.eshahaber.com.tr
Elazığ Belediyesi 12 Yeni Otobüs Alıyor: İhale Süreci Başladı
www.eshahaber.com.tr
Zonguldak'ta hafızlık icazet programına 'laiklik' adı altında protesto
www.haberyenisoz.com
METRO İÇİN YEŞİL FİNANSMAN MÜJDESİ
www.hisartv.com.tr

