Advert

Tayı kurtarmak için suya atladı, o anlar kamerada

Kayseri'de bir kişinin sazlığa düşen tayı kurtarmak için suda verdiği mücadele amatör kameraya yansıdı.

Tayı kurtarmak için suya atladı, o anlar kamerada

Kayseri’de bir kişinin sazlığa düşen tayı kurtarmak için suda verdiği mücadele amatör kameraya yansıdı.


Hacılar ve İncesu ilçeleri sınırında bulunan Hürmetçi Sazlığı’nda bulunan bir tay suya düştü. Tay, ne yapacağını şaşırırken, bu sırada yılkı atlarından görevli Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem, hiç düşünmeden suya atladı. Erdem, tayı kurtarmak için yoğun mücadele sarf etti. O anlar da amatör kameraya yansıdı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google