Valilikte gerçekleşen ziyarette, Türkiye ile Suriye arasındaki ilişkiler ile bölgesel iş birliği konuları değerlendirildi. Görüşmede, karşılıklı diyalog ve iş birliğinin geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

Gaziantep Valisi Kemal Çeber, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Başkonsolos Ali Mustafa ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri dolayısıyla teşekkür etti.


