Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, gençler ve vatandaşlar birlikte pedal çevirdi.
15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndan başlayan etkinlik, Kurtalan Caddesi güzergâhında devam ederek yeniden meydanda sona erdi.
Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda, sporun birey ve toplum sağlığı üzerindeki olumlu etkilerine dikkat çekilirken, özellikle gençlerin bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif bir yaşam sürmelerinin önemine vurgu yapıldı.

Etkinlik sonunda düzenlenecek çekilişle katılımcılar arasından 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edileceği bildirildi.
Vali Kızılkaya, sağlıklı bireylerin güçlü toplumların temelini oluşturduğunu belirterek, gençleri sporla buluşturan faaliyetleri desteklemeyi sürdüreceklerini ifade etti.
Program, vatandaşların yoğun ilgisi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.


Kaynak: siirttesonsoz.com

