Advert

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı

şahinbey belediye spor kulübü güreş takımı, sivas’ta düzenlenen u17 yeşilay türkiye kupası’nda elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Takım halinde türkiye şampiyonu olan şahinbeyli güreşçiler, hem gaziantep’in hem de şahinbey’in gururu oldu.

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle Türkiye Şampiyonu oldu.


17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı. Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti. Dünya Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek


Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek. Tahmazoğlu’na teşekkür


Şampiyonadan derecelerle dönen sporcular, kendilerine her zaman destek veren Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür ederek, elde edilen başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu ifade etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google