Gaziantep'te Üniversite Bulvarı üzerinde seyir eden bir genç, can güvenliğini hiçe sayarak kamyonetin kasasına tutundu. Uzun süre kamyonetin arkasında seyir eden genç, yolun çukur olduğu yerlerde ise tehlikeyi kazasız atlattı. Bir başka araçta bulunan yolcu tarafından cep telefonu kaydedilen genç, "Böyle gitmek sağlıklı mı?" sorusuna ise, "Ağabey çok güzel ya, istersen Antep merkeze kadar giderim" cevabını verdi.
Yoğun trafik ve yoldaki tehlikelere rağmen patenli genç, yolculuğuna devam etti.
Patenle tehlikeli yolculuk
Gaziantep'te patenli bir genç, kamyonetin arkasına tutunarak bir süre yoluna devam etti.
- 29-04-2023 16:39
- 29-04-2023 16:41
- 35
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Çorum’da zincirleme kaza: 2 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
Başkan Tanburoğlu: Bize bina değil, halk lazım...
www.gazikent27.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com
Kilis'te Kavurucu Sıcaklar Etkisini Artırıyor: Termometreler 40 Dereceyi Gösterecek
www.kiliskenthaber.com

