Advert

Park halindeki araçtaki yangını vatandaşlar söndürdü

Kastamonu’nun tosya ilçesinde park halindeki araç, elektrik aksamından kaynaklı alev aldı. Araçta çıkan yangın çevredeki vatandaşların müdahalesiyle söndürüldü.

Park halindeki araçtaki yangını vatandaşlar söndürdü

Kastamonu’nun Tosya ilçesinde park halindeki araçta çıkan yangını vatandaşlar söndürdü.


Olay, Tosya’da Cumhuriyet Mahallesi’nde Sebze Pazarı mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki 59 KT 140 plakalı Fiat marka otomobilde yangın çıktı. Aracın motor kısmında çıkan dumanları fark eden vatandaşlar müdahale ederek yangını büyümüden söndürdü. Daha sonra olay yerine gelen itfaiye ekipleri araçta güvenlik önlemi aldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google