Advert

Osmaniye’de iki otomobil çarpıştı: 3 yaralı

Osmaniye’de 2 otomobilin karıştığı kazada 3 kişi yaralandı

Osmaniye’de iki otomobil çarpıştı: 3 yaralı

Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde iki otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.


Kaza, Düziçi ilçesi Hürriyet Mahallesi Refik Cesur Bulvarı üzerinde belediye binası önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sürücüleri henüz öğrenilemeyen iki otomobil çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle savrulan araçlar, yol kenarında bulunan sebze tezgahına girerek durabildi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan 3 kişi, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.


Kaza nedeniyle bölgede kısa süreli trafik yoğunluğu yaşanırken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google