Advert

Ordu’da güvenli kaldırım çalışması

Kaldırım çalışmalarının yapıldığı kayabaşı mahallesi

Ordu’da güvenli kaldırım çalışması

Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesi Kayabaşı Mahallesi’nde vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamak amacıyla 3 bin 500 metre uzunluğunda kaldırım çalışması başlattı.


Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla mahallede yaya ulaşımının daha güvenli hale getirilmesi hedeflenirken, kaldırım imalatlarının tamamlanmasının ardından bölge modern bir görünüme kavuşacak.


Kayabaşı Mahalle Muhtarı Ercan Çavaş, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in mahalleye kaldırım yapılacağı yönünde verdiği sözü yerine getirdiğini belirterek, duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Muhtar Çavaş, "Mahallemizde gerçekleştiren kaldırım çalışmalarıyla vatandaşlarımızın yaşam kalitesine değer katılacak. Yıllardır bu sorunumuz çözüm bekliyordu. Bu sorunumuza Başkanımız Hilmi Güler neşter vurdu. Başkanımız mahallemize söz vermişti ve bu sözünü yerini getirdi" dedi.


Ordu Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada il genelinde alt ve üstyapı yatırımlarının devam ettiği belirtildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google