Advert

Ordu’da 600 kişiye aşure ikram edildi

Cami çıkışında mobil ikram aracı ile görevliler tarafından vatandaşlara ikram edilen aşureler yoğun ilgi gördü.

Ordu’da 600 kişiye aşure ikram edildi

Ordu’da Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.


Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami’de cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda, vatandaşlara aşure ikram edildi. Düzenlenen programda yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtılarak Muharrem ayının manevi iklimi paylaşıldı. Cami çıkışında mobil ikram aracı ile görevliler tarafından vatandaşlara ikram edilen aşureler yoğun ilgi gördü.


Muharrem ayının manevi değerlerinin yaşatılması amacıyla gerçekleştirilen etkinliğin geleneksel olarak sürdürüldüğü belirtildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google