Advert

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

Siirt'te 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 91 bin 486 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

Siirt'te 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 91 bin 486 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

 İl genelindeki okullarda sabah saatlerinde düzenlenen karne törenlerinde öğrenciler karnelerine kavuştu. Siirt Valisi Kemal Kızılkaya da merkez TOKİ Osman Gazi İlk ve Ortaokulu'nda gerçekleştirilen karne dağıtım törenine katıldı.

 Öğrencilerle sohbet eden Vali Kızılkaya, karnelerini takdim ettiği çocukların heyecanına ortak oldu. Sınıfları da ziyaret eden Kızılkaya, öğrencilere tatil boyunca bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve yaz tatilini verimli geçirmelerini tavsiye etti.

 Karne heyecanı yaşayan öğrencilerin mutluluğu ise yüzlerine yansıdı.siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google