Advert

Nejat Koçer, GAÜN Sosyal Bilimler MYO mezuniyet törenine katıldı

Gaziantep eski Milletvekili ve iş insanı Nejat Koçer, Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu'nun mezuniyet törenine katılarak öğrencilerin mezuniyet sevincine ortak oldu.

Nejat Koçer, GAÜN Sosyal Bilimler MYO mezuniyet törenine katıldı
Törende konuşan Koçer, Gaziantep Üniversitesi'nin kentin ekonomik ve sosyal gelişimindeki önemli rolüne dikkat çekti. Gaziantep Sanayi Odası Başkanlığı döneminde üniversite-sanayi iş birliği kapsamında hayata geçirilen başarılı projelerden örnekler paylaşan Koçer, bu iş birliklerinin hem öğrencilere hem de sanayiye önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Mesleki eğitimin Türkiye'nin kalkınmasındaki önemine vurgu yapan Koçer, özellikle üniversitelerde uygulanan 3+1 eğitim modelinin öğrencilerin iş hayatına hazırlanmasında büyük avantaj sağladığını belirtti.

Uygulamalı eğitimin nitelikli iş gücü yetiştirilmesinde kritik bir rol üstlendiğini dile getiren Koçer, üniversite ile özel sektör arasındaki iş birliğinin daha da güçlendirilmesi gerektiğini söyledi.

Program sonunda organizasyonda emeği geçenlere teşekkür eden Koçer, nazik davetleri dolayısıyla Gaziantep Üniversitesi yönetimine teşekkür ederek, mezun olan öğrencilere eğitim ve meslek hayatlarında başarılar diledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google