Advert

Mollabey Ortaokulu öğrencilerine Türkiye dereceleri için ödül

Zonguldak (iha) - zonguldak il millî eğitim müdürlüğü tarafından, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası yarışmalarda derece elde eden öğrenciler için ödül töreni düzenlendi. Törende, alaplı mollabey ortaokulu öğrencileri de başarılarından dolayı ödüllerini aldı.

Mollabey Ortaokulu öğrencilerine Türkiye dereceleri için ödül

Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası yarışmalarda derece elde eden öğrenciler için ödül töreni düzenlendi. Törende, Alaplı Mollabey Ortaokulu öğrencileri de başarılarından dolayı ödüllerini aldı.


Mollabey Ortaokulu öğrencileri, İLESAM tarafından düzenlenen "Üret, Koru, Saygı Duy: Telif Hakları Bizimle" temalı ulusal logo ve afiş yarışmalarında Türkiye ikinciliği ve üçüncülüğü elde ederek önemli bir başarıya imza attı. Türkiye genelinden katılan binlerce eser arasından dereceye giren öğrenciler, ilçeye ve okullarına gurur yaşattı.


Okul Müdürü Ömer Yavuz, öğrencilerin elde ettiği başarının kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, emeği geçen öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.


İlçe Millî Eğitim Müdürü Cevat Çevik de öğrencileri kutlayarak, "Bu başarılar ilçemizi temsil eden çok kıymetli çalışmalardır. İlçemiz adına büyük bir gurur vesilesidir. Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google