Advert

Körfez’de 4 bin kişilik aşure ikramı

Körfez belediyesi ekiplerince muharrem ayı etkinlikleri kapsamında 4 bin vatandaşa aşure ikramında bulunuldu.

Körfez’de 4 bin kişilik aşure ikramı

Körfez Belediyesi ekiplerince Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında 4 bin vatandaşa aşure ikramında bulunuldu.


Körfez Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde organize edilen etkinlikte, ilçenin çeşitli noktalarında stantlar kurularak geleneksel aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Etkinliklerin ilki ve en yoğun katılımlısı Tütünçiftlik Viyadük Altı’nda düzenlendi. Programa, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt’ün yanı sıra AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. "Aşure, birlik ve beraberliğimizin en anlamlı sembolüdür"


Kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure ikram eden Başkan Şener Söğüt, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğuna dikkati çekti.Bu ayın manevi iklimine vurgu yapan Söğüt, şunları kaydetti:


"Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir. Bizler de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönül birlikteliğimizi güçlendirmek adına her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk."


Dağıtım noktalarında kurulan stantlara ilgi gösteren vatandaşlar ise gerçekleştirilen etkinlik ve ikramlardan dolayı memnuniyetlerini dile getirerek yetkililere teşekkür etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google