Advert

Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile bitlis’in ahlat ilçesine atanan vezirköprü kaymakamı özgür kaya, ilçedeki görevini tamamlayarak vezirköprü’ye veda etti.

Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis’in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, ilçedeki görevini tamamlayarak Vezirköprü’ye veda etti.


2023 yılından bu yana Vezirköprü’de görev yapan Kaymakam Kaya, görev süresinin son gününde makamında kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşları ağırladı. Gün boyunca gerçekleşen ziyaretlerde Kaymakam Kaya’ya ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.


Kurum temsilcileri ve vatandaşlar da Kaymakam Kaya’ya ilçeye yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google