Vatandaşlar ve kurum yöneticileriyle vedalaşan Kaymakam Mehmet Soylu, özellikle eğitim alanındaki çalışmalarıyla öne çıkan isimleri unutmadı. Eğitimin her zaman öncelikleri arasında yer aldığını belirten Soylu, ilçede görev yapan resim ve müzik öğretmenleri ile başarılı idarecilere Başarı Belgesi takdim etti.

Ödül alan isimler arasında İlçe milli eğitim müdürü Mustafa Çetin,şube müdürleri, Farabi meslek lisesi müdürü Gürol Ak, Islahiye Anadolu Lisesi Müdürü Ebru Kuş da yer aldı. Eğitim alanında gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle öğretmen ve yöneticileri tebrik eden Soylu, İslahiye’nin eğitimde elde ettiği başarıların ekip çalışmasının bir sonucu olduğunu ifade etti.

Görev yaptığı süre boyunca eğitimden sosyal projelere kadar birçok alanda önemli çalışmalara imza atan Kaymakam Mehmet Soylu’nun bu anlamlı vedası, eğitim camiasında memnuniyetle karşılandı.

Finike Kaymakamlığı görevine başlayan Mehmet Soylu’ya yeni görev yerinde başarılar dilenirken, İslahiye’deki hizmetleri ve eğitime verdiği destek takdirle anılmaya devam ediyor.

