Advert

Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

1299 bilecikspor kulübü

Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti.


Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lige yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla yendi. Ligi ikinci bitirerek, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen diğer bir takım olan Kurtköyspor’da kendi evinde Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yendi. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet 1 mağlubiyetle 16 puanla ligi bitirirken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla ligi tamamladı.


Gölpazarıspor şampiyonluğu son haftada kaybetti


B Grubu’nda ligin son haftası 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne kendi evinde 3-2 kaybederek, Bilecik 1. Amatör Lige yükse şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada yer alan Vezirhanspor kendi evinde Bayırköyspor’u 4-0 yenerek, 9 puana yükseldi. Bu sonuçlardan sonra 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor Bilecik 1. Amatör Lige yükselen takımlar oldu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google