Gaziantep Valiliği, depremde ağır hasar alan bina yıkımı nedeniyle kentte önemli caddelerden birinin 15 gün boyunca trafiğe kapatıldığını açıkladı. Gaziantep Valiliği, depremde ağır hasar alan binaların yıkımı ile ilgili önemli bir duyuru yaptı. Valilikten yapılan açıklamada Sarıgüllük Mahallesi Fevzi Çakmak Bulvarı üzerindeki ağır hasarlı 2 binanın yıkımını yapılacağı belirtildi. Açıklamanın devamında söz konusu yıkım nedeniyle yaşanabilecek olumsuzlukların önüne geçmek için Fevzi Çakmak Bulvarı Kalyon Kavşağı ile Ömer Asım Aksoy Bulvarı kavşağının 26.07.2023 tarihinden itibaren 15 gün süreyle trafiğe kapatıldığı vurgulandı. Valilik söz konusu bulvarlara çıkan bazı sokak ve caddelerin de trafiğe kapalı olacağını belirtti. İŞTE VALİLİK KARARI:
Gaziantep Valiliği'den yıkım uyarısı
Gaziantep'te valilik kararıyla 15 gün süreyle 3 cadde trafiğe kapatıldı
- 26-07-2023 10:51
- 26-07-2023 10:58
- 21
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com

