Advert

Gaziantep’te Otomobil Otobüs Durağına Çarptı

Gaziantep’in Fıstık Mahallesi’nde dün gece meydana gelen trafik kazasında bir otomobil, kontrolden çıkarak otobüs durağına çarptı.

Gaziantep’te Otomobil Otobüs Durağına Çarptı

Edinilen bilgilere göre, henüz sürücüsünün ismi öğrenilemeyen araç, bilinmeyen bir nedenle direksiyon hakimiyetini kaybederek yol kenarında bulunan otobüs durağına çarptı. Çarpmanın etkisiyle durakta maddi hasar oluşurken, olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Kazada yaralanan olup olmadığına ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, polis ekipleri olay yerinde inceleme başlattı. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google