Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde kaçakçılıkla mücadele kapsamında yürüttüğü çalışmalar sonucunda, Şahinbey ve Nizip ilçelerinde faaliyet gösteren iki iş yerinde kaçak ürün bulunduğunu tespit etti.
Belirlenen adreslere düzenlenen operasyonda A.A.R. ve M.Ç. isimli şahıslara ait iş yerlerinde yapılan aramalarda çok sayıda gümrük kaçağı ürün ele geçirildi.
Operasyonda; 35,5 kilogram nargile tütünü, 211 kilogram nargile kömürü, 117 adet şarj cihazı ve kablosu, 18 adet akıllı kol saati, 11 adet kablosuz kulaklık, 7 adet elektrikli süpürge, 5 adet müzik çalar, 3 adet akıllı cep telefonu ve 5 adet powerbank ele geçirildi.
Ele geçirilen ürünlerin toplam piyasa değerinin yaklaşık 1 milyon 450 bin TL olduğu belirtildi.
Operasyon kapsamında gözaltına alınan şüpheliler hakkında yasal işlem başlatılırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanması amacıyla kaçakçılıkla mücadele çalışmalarının kent genelinde 7 gün 24 saat aralıksız sürdürüldüğü vurgulandı.

