Advert

Gaziantep Havalimanı’nda Korku Dolu Anlar: Yolcu Uçağının İniş Takımı Hasar Aldı, 192 Kişi Tahliye Edildi

Gaziantep Havalimanı’nda iniş yapan yolcu uçağında yaşanan teknik arıza kısa süreli paniğe neden oldu. Stuttgart-Gaziantep seferini gerçekleştiren yolcu uçağının inişinin ardından ön iniş takımında hasar meydana geldi.

Gaziantep Havalimanı’nda Korku Dolu Anlar: Yolcu Uçağının İniş Takımı Hasar Aldı, 192 Kişi Tahliye Edildi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, uçakta bulunan 186 yolcu ve 6 mürettebatın güvenli şekilde tahliye edildiği bildirildi. Toplam 192 kişinin herhangi bir olumsuzluk yaşanmadan uçaktan çıkarıldığı öğrenildi.

Olayın ardından havalimanında gerekli güvenlik önlemleri alınırken, teknik ekiplerin inceleme başlattığı belirtildi. Uçağın hasarının nedenine ilişkin çalışmalar sürüyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google