Gaziantep ALG Spor, Kadınlar Futbol Süper Ligi 9. haftasında deplasmanda Karadeniz Ereğli Belediyespor ile karşılaştı. Gaziantep ekibi, zorlu deplasmanda 18. dakikada Karyna ile 1-0 öne geçti. Karadeniz ekibi ise 82. dakikada penaltıdan kaydettiği golle skoru 1-1'e getirdi. Kalan dakikalarda başka gol olmayınca iki takım da birer puanı hanesine yazdırdı.
Uzun süre maçı önde götürmesine karşın 82. dakikada yenilen penaltı golüyle 2 puan bırakan Gaziantep ALG Spor Teknik Direktör Kenan Öztürk, şaşkınlık yaşadıklarını ve üst üste kaybedilen 4 puan sonrası üzgün olduklarını söyledi. Kenan Öztürk, kısa sürede toparlanıp yeniden hak ettikleri noktaya geleceklerini de ifade etti.
Gaziantep ALG, Karadeniz'den puanla döndü
Gaziantep ALG Spor, Kadınlar Futbol Süper Ligi 9. haftasında deplasmanda karşılaştığı Karadeniz Ereğli Belediyespor ile 1-1 berabere kaldı.
- 06-11-2023 10:58
- 06-11-2023 10:59
- 32
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com

