Venezuela'da meydana gelen ve çok sayıda can kaybına neden olan depremin ardından başlatılan yardım kampanyasına Gaziantep'ten destek geldi. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela'nın Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan kampanyaya bir aylık maaşını bağışladığını duyurdu.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Şahin, depremde hayatını kaybedenler ve enkaz altında kalan vatandaşlar nedeniyle büyük üzüntü yaşadıklarını belirtti. Gaziantep'in kardeş şehri olan La Guaira'dan da acı haberler aldıklarını ifade eden Şahin, daha önce Gaziantep'te ağırladıkları bazı dostlarının depremde yaşamını yitirdiğini öğrendiklerini söyledi.
Gaziantep'in 6 Şubat depremlerini yaşayan şehirlerden biri olduğunu hatırlatan Şahin, depremin yol açtığı acıları en iyi bilen kentlerden biri olduklarını vurguladı. Bu nedenle Venezuela halkının yaşadığı felaketi kendi acıları gibi gördüklerini dile getiren Şahin, dayanışmanın zor zamanlarda büyük önem taşıdığına dikkat çekti.

Başkan Şahin, bireysel desteğinin yanı sıra Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin de bölgeye insani yardım göndereceğini açıkladı. Hazırlanan yardım tırında başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere temel ihtiyaç malzemelerinin yer alacağını belirten Şahin, sevkiyatın hafta içerisinde Venezuela'ya ulaştırılmasının planlandığını ifade etti.
Gazianteplilere de çağrıda bulunan Fatma Şahin, herkesi Venezuela Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına katkı sunmaya davet ederek, "Zor günler dayanışmayla aşılır. Gelin, Venezuela halkının yaralarını hep birlikte saralım." mesajını paylaştı.

