Advert

Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi

Darıca belediyesi tarafından kişisel gelişim ve eğitim kursları (kigem) bünyesinde eğitim gören kadınlar için "yaza merhaba pikniği" organize edildi.

Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi

Darıca Belediyesi tarafından Kişisel Gelişim ve Eğitim Kursları (KİGEM) bünyesinde eğitim gören kadınlar için "Yaza Merhaba Pikniği" organize edildi.


Kadınların sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak ve kursiyerler arasındaki dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen etkinlik, doğayla iç içe bir ortamda gerçekleştirildi. Çeşitli ikramların ve eğlenceli aktivitelerin yer aldığı programda, kursiyerler gün boyu oyunlarla stres atma ve birbirleriyle yakından tanışma fırsatı buldu.


Piknik alanını ziyaret ederek kursiyerlerle sohbet eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, KİGEM’in yalnızca mesleki eğitim veren bir merkez olmadığını, aynı zamanda kadınların sosyal gelişimlerine katkı sağlayan önemli bir yaşam alanı olduğunu belirtti. Kadınların üretime katılımını desteklediklerini ifade eden Bıyık, "KİGEM’de eğitim alan kadınlarımızın bir araya gelerek kaynaşmaları ve güzel vakit geçirmeleri bizim için çok kıymetli. Kadınlarımızın üretime katılmalarını desteklerken sosyal hayatın içinde de daha aktif olmalarını önemsiyoruz. Düzenlediğimiz bu piknik programı da birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren güzel bir etkinlik oldu" ifadelerini kullandı.


Etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getiren kursiyerler ise kendilerine sunulan imkanlar dolayısıyla Başkan Bıyık’a teşekkür ederek, piknik programının moral ve motivasyon açısından faydalı olduğunu kaydetti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google