Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, ‘’Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan Gazi şehrimize teşrif etti. Birazdan Şehir Hastanemizin açılışını gerçekleştireceğiz’’ ifadelerini kullandı. Erdoğan’ı havalimanında Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ve Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin karşıladı. Miniklerin doktor kıyafeti ile karşıladığı Erdoğan duygulu anlar yaşadı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Gaziantep’te
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bir dizi açılışlara katılmak ve ziyaretlerde bulunmak üzere Gaziantep’e geldi.
- 04-02-2024 13:50
- 04-02-2024 13:54
- 71
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com

