Advert

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı

Sakarya'nın sapanca ilçesinde gerçekleştirilen ak parti 33. ?stişare ve değerlendirme toplantısı'nın kapanış konuşmasını yapan cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan, istanbul'a doğru yola çıktı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.


Sapanca ilçesinde "Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google