Advert

Çorum’da otomobilde çıkan yangını vatandaşlar söndürdü

çorum'da otomobilde çıkan yangın vatandaşlar ve itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü

Çorum’da otomobilde çıkan yangını vatandaşlar söndürdü

Çorum’da bir akaryakıt istasyonunda bulunan otomobilde çıkan yangın, vatandaşların ve itfaiye ekiplerinin erken müdahalesiyle söndürüldü.


Olay, Küçük Sanayi Sitesi’nde bulunan bir akaryakıt istasyonunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 19 EZ 048 plakalı otomobile sürücüsü tarafından yakıt alındıktan sonra motor kısmında yangın çıktı. Durumu gören çevredeki vatandaşlar, vakit kaybetmeden yangın söndürme tüpleriyle alevlere müdahale etti. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve Çorum Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından araçta soğutma çalışması yapıldı. Otomobilde maddi hasar meydana geldi.


Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google