Advert

Bursaspor sezonun ilk antrenmanını yaptı

Trendyol 1. Lig’in çiçeği burnunda ekibi bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına özlüce ibrahim yazıcı tesisleri’nde gerçekleştirdiği ilk antrenmanla resmen başladı. Yeşil-beyazlılar yeni sezonun ilk mesaisini tamamlarken, hazırlıklar yarın yapılacak çift idmanla hız kazanacak.

Bursaspor sezonun ilk antrenmanını yaptı

Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına başladı.


Yeşil-beyazlı ekip, Teknik Direktör Mustafa Er yönetiminde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirdiği antrenmanla 2026-2027 sezonunun ilk çalışmasını tamamladı. Geniş bir oyuncu grubuyla sahaya çıkan Timsah’ta ilk idman, teknik heyetin belirlediği program dahilinde gerçekleştirildi. Antrenmanın ilk bölümünde futbolcular, dinamik ısınmanın ardından koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları üzerinde durdu. Temponun yavaş yavaş artırıldığı çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik ağırlıklı çift kale oyun oynandı. Hazırlıklar çift antrenmanla sürecek


Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ndeki Mesut Şen Sahası’nın zemin bakımı ve yenileme çalışmalarının devam etmesi nedeniyle, ilk etap çalışmalarını tesislerdeki arka sahalarda sürdüren yeşil-beyazlı ekipte izin dönemi tamamen kapandı. İlk günü tek idmanla tamamlayan Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla devam edecek.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google