Advert

Bursa’da otluk alanda çıkan yangın korkuttu

Bursa'da otluk alanda çıkan yangın korkuttu

Bursa’da otluk alanda çıkan yangın korkuttu

Bursa’da otluk alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.


Yangın, merkez Osmangazi ilçesi Yunuseli Mahallesi Neşet Ertaş Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, otluk alanda henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.


Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevlerin çevreye sıçramasını önledi. Kontrol altına alınan yangın, büyümeden söndürülürken bölgede soğutma çalışması yapıldı.


Yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google