Advert

Burhaniyeli öğrencilerden can dostlara sevgi dolu dokunuş

Barınak ziyareti

Burhaniyeli öğrencilerden can dostlara sevgi dolu dokunuş

Burhaniye ilçesinde, özel bir kolejin 2. ve 3. sınıf öğrencileri, Burhaniye Belediyesi Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi’ni ziyaret ederek hayvan sevgisinin en güzel örneklerinden birini sergiledi. Burhaniye Belediye Meclis Üyesi Aşkıbirce Uzkurt ile Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri Müdürü Barış Hakan’ın eşlik ettiği ziyarette öğrenciler, can dostlarla vakit geçirirken bakımevinin duvarlarını rengârenk resimlerle süsledi.


Burhaniyeli öğrenciler, Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi’ni ziyaret ederek hayvan sevgisinin en güzel örneklerini verdi. Hayvanları seven küçük öğrenciler barınağın duvarlarına resimler yaptı. Öğrenciler, hem becerilerini ortaya koydu hem de hayvanlara olan sevgilerini eserlerine yansıttı. Hayvan sevgisi ve sosyal sorumluluk bilincinin küçük yaşlarda gelişmesine katkı sağlayan etkinlik, öğrencilerin neşesi ve can dostlarla kurduğu sıcak bağlarla anlam kazandı. Öğrencilerin bıraktığı renkli izler, bakımevine ayrı bir güzellik kattı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google