Advert

Bilim Merkezi’nde karne şenliği

Düzce belediyesi bünyesinde hizmet veren bilim merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. çocukların karne sevincini katlayan şenlik, renkli görüntülere sahne oldu.

Bilim Merkezi’nde karne şenliği

Düzce Belediyesi bünyesinde hizmet veren Bilim Merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Çocukların karne sevincini katlayan şenlik, renkli görüntülere sahne oldu.


Bilim, teknoloji ve eğlenceyi bir araya getiren etkinliklerde çocuklar yeni deneyimler de kazandı. Şenlik kapsamında boyamadan, 3D modelleme çalışmalarına, mikroskobik canlı gözlemlerinden çeşitli bilimsel uygulamalara kadar çeşitli etkinliklere katılan öğrenciler, keşfetmenin ve üretmenin mutluluğunu yaşadı.


VR gözlüğü deneyimi ile sanal gerçeklik dünyasını keşfetme fırsatı bulan çocuklar, ayrıca Işıklı Masal ve Keşif Ormanı Sergisi, Sanayi Sıfır Atık Müzesi ve bilimsel düzeneklerin yer aldığı sergi alanlarını da gezdiler.


Yoğun ilgi gören etkinliklerle çocuklar keyifli bir gün geçirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google