Advert

Bilecik’te sürücü ormanlık alana uçtu: 1 yaralı

Bilecik'te kontrolden çıkan otomobilin ormanlık alana devrilmesi sonucu 1 kişi hafif yaralandı.

Bilecik’te sürücü ormanlık alana uçtu: 1 yaralı

Bilecik’te kontrolden çıkan otomobilin ormanlık alana devrilmesi sonucu meydana gelen trafik kazasında 1 kişi hafif yaralandı.


Kaza, Bilecik’e bağlı Dereşemsettin köyü mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Habib Ç. idaresindeki 07 GV 743 plakalı otomobil, İnegöl istikametine seyir halindeyken sürücüsünün bir anlık dikkatsizlik sonucu direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle yoldan çıkarak ormanlık alana uçtu. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kazada hafif yaralanan sürücü, acil servis ekipleri tarafından olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.


Jandarma kazayla ilgili inceleme başlattı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google