Advert

Bilecik’te 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi

Bilecik’te 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi

Bilecik’te 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi.


Edinilen bilgilere göre, Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince 9 farklı noktada sabit ve seyir halinde görev yapan 18 ekip ve 65 personelin katılımıyla ‘Şok motosiklet uygulaması’ gerçekleştirildi. Uygulamalar kapsamında toplam 310 motosiklet sürücüsü kontrol edilirken, sürücülere koruyucu ekipman kullanımı, hız limitlerine uyulması ve trafik kurallarına riayet edilmesi konularında uyarılarda bulunuldu.


Emniyet yetkilileri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google