Advert

Bilecik’te 280 motosiklet sürücüsü denetlendi

Bilecik’te 280 motosiklet sürücüsü denetlendi

Bilecik’te 280 motosiklet sürücüsü denetlendi

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde 280 motosiklet sürücüsü denetlendi.


Bozüyük ilçesinde İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince drone ve Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) desteğiyle şok motosiklet uygulaması gerçekleştirildi. Uygulamaya 9 ekip ve 27 personel katılırken, denetimlerde 280 motosiklet sürücüsü kontrol edildi. Yapılan kontrollerde sürücülere koruyucu ekipman kullanımı, hız limitlerine uyulması ve trafik kurallarına riayet edilmesi konularında bilgilendirme yapıldı.


Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, trafik güvenliğini artırmaya yönelik denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google