Advert

Beyoğlu’nda bir bar işletmesi kapatıldı

Beyoğlu’nda bir bar işletmesi kapatıldı

Beyoğlu’nda bir bar işletmesi kapatıldı

Beyoğlu’nda faaliyet gösteren bir bar işletmesi, Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatıldı.


Beyoğlu Cihangir Mahallesi’nde bulunan bir bar işletmesi, mevzuata aykırı işletildiği gerekçesiyle İstanbul Valiliği talimatıyla, Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatıldı. Konuya ilişkin, İstanbul Valiliği sosyal medya hesabından yapılan yazılı açıklamada, "İstanbul Valiliği talimatıyla yaptırılan denetimlerde Beyoğlu ilçesi Cihangir Mahallesi’nde faaliyet gösteren TEK YÖN adlı bar işletmesi, mevzuata aykırı uygulama ve işlemleri nedeniyle Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatılmıştır" ifadelerine yer verildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google