Advert

Besiciye ait konteyner, yangında kullanılamaz hale geldi.

Antalya'nın serik ilçesinde d-400 karayolu üzerinde ikamette bulunan konteyner, çıkan yangın sonrası kullanılamaz hale geldi.

Besiciye ait konteyner, yangında kullanılamaz hale geldi.

Antalya’nın Serik ilçesinde D-400 kara yolu üzerinde ikamette bulunan konteyner, çıkan yangın sonrası kullanılamaz hale geldi.


Olay, Serik ilçesi Cumalı Mahallesi Antalya Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bölgede besicilik yapan bir vatandaşa ait olduğu öğrenilen konteynerden aniden dumanlar ve alevler yükselmeye başladı. Çevredeki vatandaşlar, yoğun dumanı ve alevleri fark etmesi üzerine itfaiye ekiplerine haber verdi. İçindeki eşyalarla birlikte küle döndü


Kısa sürede bölgeye ulaşan Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve saman balyalarına sıçramadan söndürdü. Yangın sonrası konteynerle birlikte içinde bulunan tüm eşyalar zarar gördü. Şans eseri yaralanan ya da can kaybı yaşanmazken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google