Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri için Türkiye sandık başına akın etti. Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu da sabah saatlerinde Binbaşı Dündar Taşer Anadolu Lisesine gelerek burada oyunu kullandı. Sandıkları gezerek sandık görevlilerine kolaylıklar dileyen Tahmazoğlu’na vatandaşlar yoğun ilgi göstererek bol bol fotoğraf çektirdi.
Başkan Tahmazoğlu oyunu kullandı
Gaziantep Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu oyunu Binbaşı Dündar Taşer Anadolu Lisesinde kullandı.
- 28-05-2023 12:18
- 28-05-2023 12:19
- 26
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com

